Álláscentrum Egyéb kategória Működik a SEO szövegírás nélkül?

Működik a SEO szövegírás nélkül?

kulcsszo.hu

A szövegírás a keresőoptimalizálás fontos része, akár katalógusokba elhelyezett linkszövegekre, akár webes tartalomra gondolunk. Ha Ön is a kulcsszo.hu tapasztalt csapatára bízza cége honlapját, garantáltan a legjobb tartalom kerül rá.

Nem igazán lehet jól optimalizálni egy weblapot szövegírás nélkül, hiszen csak akkor tekintenek a keresők egy weboldalt tartalmasnak, ha több tízes nagyságrendű cikket találnak az oldalon, amelyek egyediek, összefüggésben vannak a honlap témájával, és az oldal rendszeresen frissül. Ugyanakkor szövegírás nélkül nem lehet egyedi tartalom.

A Google algoritmusai figyelik a kulcsszósűrűséget és a frissítéseket is. Ha túl sokszor szerepelnek kulcsszavak egy adott szövegben, vagy duplikált tartalmat találnak, a google hátrasorolja a weboldalt. Ezzel szemben a rendszeresen egyedi szövegekkel ellátott oldalak egyre inkább előrekerülnek a keresési eredmények között.

Egyes honlaptulajdonosok maguk írják a szöveget a cégjük weboldalára, mások ismerősökre bízzák a feladat elvégzését. Nyilván sporlásnak tűnhet a dolog, ám a nem megfelelően megírt szöveg nem viszi előre az oldalt, nem lesznek látogatók, és a potenciális vásárlók is valószínűleg a konkurenciát fogják hamarabb megtalálni. Ami megtakarításnak tűnt, az valójában veszteség lesz, mivel az adott cég elesik a jól optimalizált honlap által generált bevételtől.

A szövegírás révén – ha azt írói vénával megáldott szakember végzi – több lesz a cégek weboldalán a látogató. A cikkírásban és keresőoptimalizálásban egyaránt jártas szövegíró tudatosan úgy építi fel egy honlap tartalmát, hogy ott a látogató hasznos információkat – nem csak adatokat – találjon, és máskor is szívesen visszatérjen.
Ugyanakkor arra is figyel, hogy keresőbarát legyen a szöveg, így a google és a többi kereső által potenciális vevőket irányít a honlap felé.
A keresőoptimalizált szöveg segítségével akkor is megtalálják a felhasználók egy vállalkozás weboldalát, ha nem konkrétan a cégnévre, hanem a tevékenységére, valamely termékére, szolgáltatására keresnek rá a google-ben.

Related Post