Álláscentrum Egyéb kategória Kell-e, hogy emberül beszéljen egy könyvelő?

Kell-e, hogy emberül beszéljen egy könyvelő?

könyvelő Tatabánya

A könyvelő egy nyelvet beszél az ügyféllel? Vagy mégsem? A cégvezetők gyakran szükséges rosszként nyelik le azt, ha a számvitelt végző partnerük számukra nem érthető nyelven beszél. Úgy gondolják, a könyvelő zsargon elkerülhetetlen velejárója a könyvelésnek. Pedig, mint ez a könyvelő Tatabánya városában hirdeti magáról, a közös nyelv egy értékes kiegészítője lehet a könyvelőiroda szolgáltatásának. Igazából a könyvelőválasztásnál ez az utolsó szempont, ami eszünkbe jut. Az alacsony könyvelési díj, a referenciák, az elhelyezkedés mind-mind fontosabb szempontnak tűnik mindaddig, amíg magunk is bele nem futunk egy érthetetlen könyvelőbe. Pedig az ügyfélnek nem kell tudnia kontírozni, nem kell tisztában lennie a fordított adózással, és a mérleg főkönyvi csoportjait sem kell tüzetesen ismernie. A jó könyvelő mindezeket meg tudja úgy fogalmazni, hogy az a cégvezetőnek is teljesen áttekinthető legyen. Érdekességképpen megnéztem, hogy a keresők első néhány találati oldalán (könyvelő Tata, könyvelő Tatabánya keresésekre) mely honlapok utalnak arra, hogy kommunikációjukban fontosnak tartják azt, hogy egy nyelven beszéljenek az ügyfeleikkel. Az eredmény: A Tatabánya és Tata környékén működő könyvelőknél tízből egy tartotta fontosnak megemlíteni ezt a szempontot a könyvelőválasztásnál.

Related Post