Álláscentrum Egyéb kategória Tavasz a kavicsbányán

Tavasz a kavicsbányán

ponytbölcső

Idei első horgászatunkat egy tisztavizű Heves megyei kavicsbánya tóra terveztük.
Mindhárman akik részt vettünk a horgászatban teljesen új felszereléseket vásároltunk.
Ez lesz az első alkalom, melyen vizsgázhat az új ponytbölcső, amit a Mack2 cégtől szereztünk be.
Péntek reggel érkeztünk a tóra, gyors kipakolás és a bojlis horgászbotok felszerelése után
már vártuk is kedvenc bajszos barátainkat. Mindhárman különböző módszerrel kezdtük a horgászatot,
Zsolti édes bojlikkal, finomabb Ultra Line monofil 30-as főzsinóral és Invisi braid előkezsinórral teflon horgokkal kezdte
a horgászatot. Tomi kicsit durvább volt ő 35-ös főzsinórral és Falcon Lead core előtétzsinórral támadta a halakat.
Jómagam szintén 35-ös főzsinór és Army Leader előtét zsinórra szavaztam, így kezdtem a horgászatot fűszeres
jellegű bojlikkal. Az első kapás Tominak sikerült, egy szép 10 kg feletti tükröst szákoltam neki a Premium 42-es merítőnk
segítségével. Gyors mérlegelés és fotózás után visszaengedtük a halat természetesen. Ezután begyorsultak az események,
egyre többször kellett elővenni a mérlegelő zsákot, és a digitális mérleget. A halak súlya 10-15 kg között mozgott, és nagyjából egyforma
mennyiségben fogtunk mindhárman. Megfelelően leteszteltük az új felszereléseket, nagyon jó benyomást tettek ránk, nagyban meg könnyítik
a horgász dolgát, és ami nagyon fontos! A Mack2 halkímélő eszközök használatával telljes biztonságban tudhatjuk a kifogott pontyokat, nem kell
félnünk hogy bármilyen sérülést szereznek.
Hamarosna újabb túráról fogunk beszámolni.

Team Mack2

Related Post

El nem engedett exekEl nem engedett exek

Ha a gyermeked használt mostanában vízfestéket, vagy emlékszel az általános iskolai rajzórákra, akkor tudod, hogy mi történik az ecsetmosó pohárral. Alkalomadtán ki kell öblítened, mert a színek keveredése által a folyadék